Wednesday, February 9, 2011

3D2N KUCHING TOUR

3H2M KUCHING SARAWAK
(MUSLIM PAKEJ)



05/04/2011 – HARI PERTAMA KUALA LUMPUR/KUCHING (MT/MM)

Penerbangan Kuala Lumpur pagi. Sampai di Kuching International Airport pagi dan lawatan sekitar Bandaraya Kuching (Kuching City Tour) dan makan tengahari di restoran tempatan. Selepas makan tengah hari, rombongan akan di bawa melawat di sekitar bandar Kuching, di antara tempat-tempat menarik yang akan di bawa melawat seperti Colonial Mahkamah, Astana (istana), Square Tower, Charles Brooke Monument, Muzium Sarawak, Muzium Kucing, Masjid Bandaraya, Tebingan Sungai Sarawak, Menara Civic Centre dan sesi mengambil gambar di hadapan Giant Cat Monument. Makan malam di restoran tempatan. Selepas itu, rombongan akan dibawa ke tempat penginapan untuk mendaftar masuk. acara bebas pada waktu malam.

06/04/2011 – HARI KEDUA KUCHING (SP/MT/MM)

Sarapan Pagi akan di sediakan di hotel, selepas itu rombongan akan di bawa melawat ke Kampung Budaya Sarawak “Sarawak Cultural Village” yang terkenal sambil menghayati kepelbagaian budaya rakyat Sarawak iaitu pameran rumah-rumah tradisional 7 kumpulan etnik utama dan menikmati persembahan tarian-tarian tradisi di panggung yang berhawa dingin. Selepas makan tengah hari, anda akan dibawa melawat ke Semmenggoh Orang Utan Sanctuary, untuk melihat orang liar Borneo,” Orang Utan”. Mereka mempunyai 92.6% permikiran manusia dan kelakuan juga seperti manusia. Dalam perjalanan balik ke tempat penginapan, melawat kilang tembikar dan Sarang Burung (Pottery & Bird Nest Factory) untuk membeli-belah. Makan malam di restoran tempatan. Selepas makan malam, balik ke Hotel. Acara bebas.

07/04/2011 – HARI KETIGA KUCHING/KUALA LUMPUR (SP/MT)

Selepas sarapan pagi di hotel, check out, rombongan akan dibawa melawat ke Kilang Kek Lapis serta beberapa lokasi produk tempatan, sambil membeli belah. Makan tengahari disediakan di restoran tempatan dan terus ke Airport untuk penerbangan ke Kuala Lumpur petang .

HARGA RM 849/PAX

*Harga tertakluk kepada perubahan dari semasa ke semasa tanpa sebarang notis



Untuk keterangan lanjut hubungi kami miswan-013-9324880, norlia 013-3426534 atau fiza 0175518710

No comments:

Post a Comment